onsdag 4. februar 2009

Datt innom Bikuben + Kort laget av sønnen min

Klarte faktisk bare å ta med meg det jeg skulle ha. Fort inn og fort ut igjen. :P


Fikk lyst til å vise frem kortet min 10 år gamle sønn laget i går.

Han har aldri hatt lyst til å lage kort, det er liksom ikke helt hans greie. hehe

Synes han er kjempefink jeg! Han fant på alt selv, jeg hjalp med kutting bare. Morsom måte å lage kortet på da, med figuren på utsiden liksom. Det må jeg prøve selv.

Kortet er til fetteren som snart har bursdag. :)



6 Comments:

Maria said...

Kjære Adrian!
Dette var et kjempe fint kort. Skulle tro du hadde lagd mange før. Kjempe flott farging av stempeltrykket!
Tror jammen jeg skal prøve meg på et kort med samme åpning!

Cathrine said...

Så ikke denne kommentaren før nå jeg da!
Skal gi beskjeden videre i morgen tidlig. Han blir nok kjempestolt! :)
Han har laget et nytt i dag, så det var nok litt moro. :)

Anonym said...

wow - jeg er imponert!! han er et talent han!! jeg vil og lage med samme brett - du skal se han har laget en ny type kort ja :)

Cathrine said...

Jeg skal hilse og si tusen takk!
Han ble veldig stolt her og gliste bredt. hehe
Han sitter her sammen med meg og søstera og lager kort i kveld også. :)
Det hjelper med litt skryt. :)

Kristin said...

Åh, dette kortet hadde jeg ikke fått med meg! Utrolig stilig! Og så moro med en ny bretteteknikk! Supert! :D
Det var flotte farger på stempeltrykket, og swirlene var knall!
Flink du er, Adrian! :D

Cathrine said...

Adrian måtte innom og se om det var noen nye kommentarer.
Han hadde ikke sett den siste.
Han hilser og sier tusen takk! :)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online